mBank najbardziej przyjaznym bankiem internetowym

W dziewiątej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w roku 2011 bezkonkurencyjny w kategorii bankowości internetowej okazał się mBank.

Największy wirtualny bank w Polsce zajął pierwsze miejsce wśród czołowych banków detalicznych (oferujących usługi e-bankowości), audytowanych na potrzeby rankingu tygodnika „Newsweek Polska” przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC.

W badaniu oceniano przede wszystkim poziom obsługi Klientów oraz zakres i standard usług. W wypadku banków internetowych liczyła się jakość kontaktu z bankiem za pośrednictwem serwisu transakcyjnego w internecie oraz centrum telefonicznego. Dzięki zastosowaniu metody tajemniczego klienta (mystery shopper), w ramach której pracownicy instytutu badawczego wcielali się w rolę klientów, banki zostały sprawdzone w praktyce i ocenione z perspektywy konsumentów.

Jednocześnie w rankingu „Newsweeka” w kategorii bankowości tradycyjnej pierwsze miejsce w 2011 r. zajął MultiBank – będący podobnie jak mBank częścią BRE Banku.

Przy rosnącym ubankowieniu Polaków i coraz bardziej konkurencyjnym rynku, to jakość obsługi staje się kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Nasi klienci doceniają to, że w sposób ciągły pracujemy nad poziomem obsługi. Dzięki temu, nie tylko chcą być z nami na długo, ale także bardzo często polecają nas swoim znajomym – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku. Pozycja w prestiżowym rankingu „Newsweeka” jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza słuszność przyjętej strategii i zasady „myślenia Klientem”. Najwyższa jakość obsługi i doskonałe zrozumienie potrzeb Klienta to moim zdaniem przyszłość nowoczesnej bankowości – dodaje prezes BRE Banku.

Tytuł najbardziej przyjaznego banku cieszy nas podwójnie nie tylko dlatego, że dotyczy dwóch naszych detalicznych marek, ale również dzięki temu, że przy zapewnieniu Klientom najwyższej jakości obsługi udało nam się wypracować w 2011 r. historyczny wynik finansowy – podsumowuje Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej. W pierwszym półroczu br. Pion Bankowości Detalicznej BRE osiągnął 0,5 mld zł zysku brutto.

Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” według informacji tygodnika został istotnie odświeżony i wzbogacony. Nie zmieniły się jednak jego reguły.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

 

źródło: mBank

Produkty finansowe